Anasayfa » , , , , , , » Sygic Gps Navigasyon v15.4.3 Türkçe 2015 Full Sorunsuz Apk indir

Sygic Gps Navigasyon v15.4.3 Türkçe 2015 Full Sorunsuz Apk indir

Paylaşan ramazan Tarih 21 Ağustos 2015 Cuma | 02:59


Sygic Gps Navigasyon v15.4.3 Türkçe 2015 Full Sorunsuz Apk indir


Sygic Gps Navigasyon v15.4.3, en iyi android yol bulma programıdır yeni çıkan son sürüm
test edilmiş tüm haritaları içermekte tavsiyemdir test edilmiştir üstelik sesli yönlendirme paketide eklidir detaylı kurulumda rarda ekli
 Resmi büyütmek için tıklayın.

Not: denenmiştir sorunsuz son sürümdür dileyene alta bulunan haritalardan

isterse yorum altından bildirsin rarda sadece türkçe ekledim


Boyut:360-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: ESET Nod32 Av. / Durum Temiz
Platform: Android v2.2 ve üzeri
Resmi büyütmek için tıklayın.


 (((YENİ SÜRÜM)))



Yeni arayüz ve yol gözargahı,blackbox desteği ile

karakutu özelliği trafikte video çekme özelliğide bulunuyor..

sinyal hatasıda düzeltildi
yeni görünüm

e2cfb1ea862b

======ESKİ SÜRÜMÜ ( YENİSİ YUKARDA)=======

 (((Alternatife)))

author

Bu Ramazan kimdir?

Kırıkkale Üniversitesi'nde İşletme Yönetimi okuyorum. Yıllardır internet teknolojileri ile uğraşıyorum. Android oyunları çok yakından takip ediyorum ve sizlere android oyun hilelerini paylaşmaya devam ediyorum. Sağlıcakla kalın :)

Yeni Çıkan Android Hileleri Mailine Gelsin ;)

0 yorum:

Yorum Gönder